Bel de klantenservice van Menzis

Een groot bedrijf als Menzis heeft natuurlijk een goede klantenservice waar je op verschillende manieren contact mee kunt opnemen. Waar je vroeger altijd de telefoon moest oppakken of zelfs een brief per post moest sturen, heb je nu veel meer opties om uit te kiezen.

  • Email
  • Social media
  • Langskomen bij een filiaal of servicepunt

Bij Menzis vinden ze het belangrijk om voor iedereen de juiste zorg aan te bieden en dat merk je ook aan de mogelijkheden die zij je bieden wanneer het aankomt op de klantenservice van Menzis. Zoals je ziet heb je verschillende mogelijkheden om uit te kiezen. Iedere optie heeft zo zijn voor- en nadelen. Je vraag stellen over de email zal je een minder snel antwoord opleveren dan wanneer je bijvoorbeeld de telefoon oppakt. Maar via de telefoon de klantenservice van Menzis bereiken betekent dat je een keuzemenu moet doorlopen. Veel mensen vinden dit een van de vervelendste dingen van het bellen naar een klantenservice van welk bedrijf dan ook. Iedereen met een vraag en/of opmerking wil natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden en met een keuzemenu wordt dit een stuk vertraagd. Gelukkig hebben ze daar op de website van http://deklantenservice.nl/bedrijven/menzis-contact/ een oplossing voor gevonden. Hier kun je terecht voor de contactgegevens van een hele hoop bedrijven in Nederland, dus ook de klantenservice van Menzis. Je vindt hier het gehele keuzemenu, waardoor je er een stuk sneller doorheen komt en niet onverhoopt een foute keuze maakt. Je hebt het tenslotte duidelijk voor je wat de opties zijn!

De klantenservice van Menzis helpt je verder

De medewerkers van Menzis staan zeven dagen per week voor je klaar om jou te helpen met vragen en/of opmerkingen omtrent de zorgverzekering. Of je nu wel of nog geen klant bent bij Menzis, zij beantwoorden graag je vragen en doet dit op een efficiënte manier. Veel vragen zien zij meerdere keren per dag voorbij komen, dus gelukkig weten ze heel goed hoe ze jou kunnen helpen. Of je nu de klantenservice van Menzis belt om klant te worden of bijvoorbeeld om een claim in te dienen, zij weten wat ze moeten doen om jou zo goed mogelijk te helpen. Dat is wel zo prettig, want je neemt niet voor niets contact op met de klantenservice van Menzis. Is jouw vraag niet zo dringend en hoef je dus niet direct een antwoord te hebben? Dan is het ook een goede optie om je vraag te stellen via social media of per email. Uiteraard zullen de medewerkers van de klantenservice van Menzis er alles aan doen om jouw berichtje of email zo snel mogelijk te beantwoorden. Let er met name bij social media goed op dat je geen persoonlijke gegevens hierin vermeldt.

Kom langs bij de klantenservice van Menzis

Zoals we al eerder zeiden, vinden ze het bij Menzis erg belangrijk om voor iedereen de juiste zorg af te leveren. Dit betekent niet alleen dat je een goede verzekering hebt als je die afsluit bij dit verzekeringsbedrijf, maar ook dat je uiteenlopende manieren hebt om contact op te nemen met de klantenservice van Menzis. Er zijn genoeg mensen die het maar wat prettig vinden om persoonlijk met iemand te spreken en ook die optie bieden ze bij Menzis aan. Ze hebben door heel Nederland heen verschillende filialen en servicepunten. Hier kun je tijdens de openingstijden langskomen en de medewerkers hier zullen jou dan verder helpen. Je hoeft dan de telefoon dus niet op te pakken en ook geen berichtje te schrijven. Wil je hier meer over weten? Neem dan een kijkje op de website.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn
Comments are closed.